سفارش تبلیغ
صبا ویژن








یکی از بزرگترین دردسرای پسرا اینه که
یکی از مخاطبین خاصش ته ریش دوست داشته باشه و اون یکی 3تیغه :|
اصن نابود میکنه آدمو …
.
.
.
قیافه? ساقه طلایی یه جوریه که انگار زیر دست ناپدری بزرگ شده :D
.
.
.
 

اگه توی المپیک رشته ی دانلود استقامت وجود داشت،
الان یه طلا داشتیم :|
.

.
.
دیروز رفتم آزمایش بدم
پولش شده سیصدو بیست هزار تومن
به بابام که گفتم میگه فقط اگه تو چیزیت نباشه من میدونمو تو :|
.
.
.

عاغا چرا میگیم پشت کامپیوتر نشستیم
در حالی که واقعا جلوی کامپیوتر نشستیم :?:
.
.
.
بعضیا جووورى رژ لب میزنن که دیگه نمیشه بهش گفت رژ لب !
باید گفت : رژ لب و حومه :lol:
.
.
.


م?گن به هر چ?ز? که بخند? همون سرت م?اد :
هههههههههههه پول هههههههه پول
هههههههههههه پول خخخخخ پول
پول هرهرهرهر پول ه? ه? ه? ه?
پول ?و هاهاهاهاهاهاااااا پوووووووووول :|
.
.
.

حسینی بای یه داداش داره به اسم اَرِنجمِنت بای :D
.
.
.

من اگه خدای نکرده ، بلا به دور ، گوش شیطون کر یه روز خواستم ازدواج کنم ؛
روز قبلش هارد کامپیوترمو با گوشیامو با فلشامو
کلا هرچی که خطری هست رو اول به تعداد عدد آووگادرو فرمت میکنم
بعد می برم طی یک مراسم کاملا محرمانه آتیش میزنم
خاکسترشم میبرم یک روز بارونی بالای قله ی دماوند میسپرم به دست باد !
کاره دیگه یهو دیدی یه فناوری کشف شد اطلاعاتو برگردوند ،
شانس که نداریم !
.
.
.

نوشته شده در ساعت توسط sayda نظرات ( ) |





Design By : ParsSkin.Com


پناه خیال


برچسب‌ها:
[ شنبه 103/2/1 ] [ 7:47 صبح ] [ ] [ نظر ]